[LUGOS] Cel kup tezav

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Mon Jan 12 06:10:50 CET 2004

Ziv!

Toshiba tecra6000. Za disk ne vem na pamet. Ko sem potem naslednjic zbootal
sem sel skozi e2fsck in se mi je na pol poti zadevz ustavila --> vse "lucke"
so zacele utripati in kernel panic. Od takrat ne morem vec zbootati masine.
Tudi preko instalacijskega CD-ja (Rh8.0) ne pridem vec notri. Uporabil bom
Knoppix in poskusal priti noter in pobrati svoje zadeve dol in na novo
namestil zadevo.

lpg

--
Lep pozdrav,