Cel kup tezav

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri Jan 9 08:29:12 CET 2004

Pozdravljeni!

Danes zjutraj sem tako lepo vstal in sel na siht. Ko sem postavil svojega prenosnika gor se je zacelo sranje.

Sistem se mi je lepo gor postavil. Oprem mail in zacnem brati, ko mi jav, da ne more pognati /bin/sh in nato en error na hitro, da ga sploh nisem prebral in pade vse dol. Zbootam in zadeva noce vec v X windowse. OK, saj sem konzole tudi vajen. Malo brskam po sistemu /var/log/wtmp ne kaze nic cudnega, /etc/passwd je stari, /var/log/secure je tudi ok. em pa vidim en error na ekranu.

Gre za /usr/lib/libz.so.1: invalide ELF header.

Ko pogledam to knjiznico oz. link na knjiznico, vidim, da je zadeva linkana na /usr/share/desktop-menu-files/....

Ok kod je to nimam pojma.

Nato ugotovim, da je se nekaj taksnih.

Kaj za eno tezavo imam to? Ali sem imel kaksen vdor pa ga ndim? Kaj narobe z diskom?

Prosim za pomoc.

lpg