[LUGOS] USB device not accepting new address

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Fri Feb 27 00:01:34 CET 2004

On Thu, 26 Feb 2004 23:41:11 +0100
Simon Striker <simon.striker at telemach.net> wrote:

> Hello Jernej,

> Khm. Ko je prislo ven novo jedro, sem ga potegnil dol z
> www.si.kernel.org in prevedel. Se prav spomnim, da sem tu spraseval,
> kaksne ima kdo izkusnje glede namescanja novih razlicic jeder, pa mi
> ni nihce odgovoril ...
Moje mnenje: ce rabis novejsi kernel, kot ga ponuja distribucija, ker v originalnem nimas kaksnega
featureja, ga prevedes in malo spremljas, ce so znani kaksni problemi (predvsem varnostni) s to
verzijo, ki si jo prevedel.
Ce imas moznost uporabiti "originalni" kernel, a imas tezave z npr. driverjem za sb, potem si raje
popatchaj kernel oz. rocno prevedi popravljen driver.
Drugace pa je najbolje, da se raje "drzis" orig. kernela, ki pride s distribucijo- kot vem, itak
dobis v vseh distribucijah optimiziranega za tvoj procesor.

> Se sam ne vem dosti. Imam eno staro masino, Compaqov pentium 133, ki
> mi sluzi kot server (mail server, ruter, ...). Ima 2,5 GB diska in 16
> MB spomina. Ima tako "blesav" BIOS, da sploh ne morem priti vanj
> (nimam opcije) - dokler so bili na njemu Windowsi se je dalo v BIOS,
> odkar pa sluzi kot Linux server se pa ne da. Ker ni imel serijsko
> vgrajenih USB "vticnic", sem kupil PCI USB Controller Card.
To ni kriv linux ampak imas tezave z biosom. Skoraj zagotovo bos spet lahko prisel v bios, ce bos na
novo nalozil bios.
S tem problemom sem se namrec pred kaksnim letom ze srecal - na eni masini kar naenkrat nisem mogel
vec v bios. Na novo sem ga nalozil in tega problema potem ni bilo vec...

lp