[LUGOS] USB device not accepting new address

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Feb 27 12:46:35 CET 2004

Zdravo.

> Je to to, kar si hotel slisati, ali pa Te zanima se kaj?

Da se se jaz malo oglasim. Torej problem je po mojem 100% hardverski.
Kot pise na:

http://www.linux-usb.org/FAQ.html#ts6

Najprej poskusi prestaviti USB kartico v vse ostale PCI slote. Pri
meni je to ze dostikrat resilo probleme. Probaj usposobit BIOS. Nekako
se MORA dati priti notri (a ti ni enkrat potem to uspelo?). Ce ga
usposobis, poskusi spreminjat kaj interrupt nastavitve - malo se
poigraj.

Drugace pa: v grub.conf (menu.lst) naredi takole:

kernel /bzImage root=/dev/hda? acpi=off

in probaj rebootat.

--
Nejc Skoberne