USB device not accepting new address

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Thu Feb 26 23:41:11 CET 2004

Hello Jernej,

Najprej najlepsa hvala za obsirna "navodila"!

> vse kar imas v USB sekciji sedaj izbramo, scsi generic, scsi disk izberi kot modul in
> prevedi se
> enkrat vse skupaj.. potem med delovanjem sistema nalagaj ustrezne
> module (imena lahko izves v pomoci
> posamezne funkcije pri konfiguraciji kernela) in glej ze prej omenjene loge

Bom jutri nadaljeval.

> Ja, pod USB razdelkom je..

No, jaz ga zagotovo nimam vkljucenega, ker ga sploh ne najdem.

> usbview?

> Pa se to: zakaj ne uporabis kernela od distribucije, katero
> uporabljas - za redhata sem skoraj 100%,
> da je kernel ze pripravljen za uporabo flash storage
> diskov/fotoaparatov in ga ne potrebujes
> prevajati? Za druge distibucije ne vem na pamet, sklepam pa, da
> bi kaksen suse tudi znal imeti ze
> vse pripravljeno..

Khm. Ko je prislo ven novo jedro, sem ga potegnil dol z
www.si.kernel.org in prevedel. Se prav spomnim, da sem tu spraseval,
kaksne ima kdo izkusnje glede namescanja novih razlicic jeder, pa mi
ni nihce odgovoril ...

> ce imas moznost, poskusi zalaufati knoppixa, ki spozna usb diske (preizkuseno na vecih
> razlicnih
> konfiguracijah)- ce bi ti delalo v tem primeru, potem je sigurno
> napaka na tvojem sistemu in ne kje
> drugje (npr. nekompatibilen hardware...)- nisi namrec kaj dosti povedal, kaj imas..

Se sam ne vem dosti. Imam eno staro masino, Compaqov pentium 133, ki
mi sluzi kot server (mail server, ruter, ...). Ima 2,5 GB diska in 16
MB spomina. Ima tako "blesav" BIOS, da sploh ne morem priti vanj
(nimam opcije) - dokler so bili na njemu Windowsi se je dalo v BIOS,
odkar pa sluzi kot Linux server se pa ne da. Ker ni imel serijsko
vgrajenih USB "vticnic", sem kupil PCI USB Controller Card.

Je to to, kar si hotel slisati, ali pa Te zanima se kaj?

Hvala!
Best regards,

Simon Striker
Rusjanov trg 2