[LUGOS] USB device not accepting new address

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Thu Feb 26 23:17:06 CET 2004

On Thu, 26 Feb 2004 22:37:50 +0100
Simon Striker <simon.striker at telemach.net> wrote:

> Nimam prevedeno kot module, ker mi je nacin z moduli se dokaj tuj ...
Naceloma (a ne vedno!!!) je tako, da lahko mirno neko funkcijo prevedes kot modul in potem po zelji
modul nalozis/odstranis med delovanjem sistema z modprobe ime_modula/rmmod ime_modula
ko prevajas kernel, naredis za make bzImage se make modules in make modules_install
za dinamicno nalaganje modulov popravis ustrezno datoteko v /etc/modutils (debian; pognati moras se
update-modules) oz. datoteko/etc/modules.conf, ce hoces, da se ti modul avtomatsko nalozi ob zagonu
To je grobo opisano in me lahko kdo upraviceno kje popravi, zato ti predlagam, da si preberes se
kaksen kernel-howto ali kaj podobnega..

vse kar imas v USB sekciji sedaj izbramo, scsi generic, scsi disk izberi kot modul in prevedi se
enkrat vse skupaj.. potem med delovanjem sistema nalagaj ustrezne module (imena lahko izves v pomoci
posamezne funkcije pri konfiguraciji kernela) in glej ze prej omenjene loge

> Sploh nisem nasel te moznosti! A se nahaja pod USB razdelkom?
Ja, pod USB razdelkom je..

> T:  Bus=01 Lev=00 Prnt=00 Port=00 Cnt=00 Dev#=  1 Spd=12  MxCh= 2
usbview?

Pa se to: zakaj ne uporabis kernela od distribucije, katero uporabljas - za redhata sem skoraj 100%,
da je kernel ze pripravljen za uporabo flash storage diskov/fotoaparatov in ga ne potrebujes
prevajati? Za druge distibucije ne vem na pamet, sklepam pa, da bi kaksen suse tudi znal imeti ze
vse pripravljeno..
ce imas moznost, poskusi zalaufati knoppixa, ki spozna usb diske (preizkuseno na vecih razlicnih
konfiguracijah)- ce bi ti delalo v tem primeru, potem je sigurno napaka na tvojem sistemu in ne kje
drugje (npr. nekompatibilen hardware...)- nisi namrec kaj dosti povedal, kaj imas..