[LUGOS] stejmo do 1000

Marko Samastur markos at gmail.com
Tue Dec 21 18:05:30 CET 2004

Zdravo,

On Tue, 21 Dec 2004 18:00:55 +0100 (CET), Blaz Podrzaj <b at thz.net> wrote:

> Predlog sprejet. Po mojem z večino. Kaj pa zdaj? No to, da pametovanje ni

Uhm, ne? Predlog umaknjen z dnevnega reda.

> kufre spakiral! Naredili nismo nič, da bi prepričali NAŠE ljudi, oziroma
> če že smo kaj naredili pa smo bili pri tem za enkrat 100% neuspešni.

No, to lahko govoriš zase. Nekateri smo počeli marsikaj in sam ne bi
ravno rekel, da smo bili popolnoma neuspešni. Se strinjam, da nismo
bili dovolj uspešni, da naši predstavniki v EU ne bi počeli neumnosti,
ampak ni vse na tem svetu ravno binarno.

Lp,

Marko