[LUGOS] stejmo do 1000

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Dec 21 18:20:14 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Marko Samastur wrote:

> Uhm, ne? Predlog umaknjen z dnevnega reda.

:)

> No, to lahko govoriš zase. Nekateri smo počeli marsikaj in sam ne bi
> ravno rekel, da smo bili popolnoma neuspeĹĄni. Se strinjam, da nismo
> bili dovolj uspešni, da naši predstavniki v EU ne bi počeli neumnosti,
> ampak ni vse na tem svetu ravno binarno.

Marko vem da si ti in še kdo drug med drugimi tudi jaz kaj naredil za
"stvar". Ko govorim "naredili nismo nič" oziroma če ima kdo raje "naredili
smo nič", govorim o tem kaj smo naredili kot društvo LUGOS v konkretnem
primeru! Isto je bilo ob zadnji urgenci, ko so naši ljudje direktivo
podprli, medtem ko dve ministrstvi, ki sta se zdaj združili pod isto
streho praktično nista vedeli druga za drugo, da ne govorim o njunih
kontradiktornih stališčih, mislim blamaža totalna.

lp,B