[LUGOS] stejmo do 1000

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Dec 21 18:00:55 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Ales Kosir wrote:

> Namesto tokratnega omalovazevanja zato raje predlagam konstruktivni odziv,
> ko bo spet potrebno ukrepati. Modrovanje in pametovanje po tem, ko je vlak
> odpeljal mimo, je udobno, ne pa eticno, se manj koristno.

Predlog sprejet. Po mojem z večino. Kaj pa zdaj? No to, da pametovanje ni
koristno ni res. S tem si sam sebe negiral ko si pred tem podal nek
predlog. Kar se tiče pa vlaka, je pa tokrat odpeljal še preden smo mi
kufre spakiral! Naredili nismo nič, da bi prepričali NAŠE ljudi, oziroma
če že smo kaj naredili pa smo bili pri tem za enkrat 100% neuspešni.

lp,B