[LUGOS] stejmo do 1000

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Dec 21 16:37:12 CET 2004

Fantje, ki se razburjate o tej konkretni akciji verjetno to pocnete
upraviceno... vendar pa je na drugi strani res, da nimate celotne slike,
kaj smo tisti, ki smo tudi del te akcije vse počeli že zadnje leto ali
več.

Skratka, gre za zelo kompleksen sistem prijemov, ki se jih poskuša
uporabiti, za kar najboljši outcome.
In včasih je treba uporabit tudi tako radikalne, na žalost.

V kakšnem drugem gibanju se to imenuje "diversity of tactics".

Skratka, tole kar vidite je le en majhna vendar nič manj pomembna rezina
vseh aktivnosti, ki se dogajajo na tem področju.

Če vas zanima cel spekter lobiranja in vsega, ni problema, vsak je
vabljen. Samo bo treba bit na tekočem. za to gre veliko časa, od
popolnoma banalnih stvari do zelo zapletenih. Če je kdo pripravljen
pomagat, naj pove.

Trenutno se krvavo potrebuje pravnike specializirane za področje
intelektualne lastnine. Če imate osebne navezave. Oglasite se. Stvar je
kritična.

čao
andraž