[LUGOS] stejmo do 1000

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Dec 21 18:11:39 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Andraz Tori wrote:

> Fantje, ki se razburjate o tej konkretni akciji verjetno to pocnete
> upraviceno... vendar pa je na drugi strani res, da nimate celotne slike,
> kaj smo tisti, ki smo tudi del te akcije vse počeli že zadnje leto ali
> več.

Ja Andraž, res je, nimam celotne slike in rabim nekoga da mi jo predstavi!
Če mi je ne predstavi je ne bom kupil.

> Skratka, gre za zelo kompleksen sistem prijemov, ki se jih poskuša
> uporabiti, za kar najboljši outcome.
> In včasih je treba uporabit tudi tako radikalne, na žalost.

Andraž verjamem ti tole, ti pa meni verjemi, da s temi maili nismo
naredili nič in takole neorganizirano še naprej ne bomo naredili nič
(govorim o LUGOSu ne o tebi in tvojih prizadevanjih izven LUGOSa). Ne
me narobe razumet, ampak povej mi kaj bi se zgodilo če bi Jankoviću vsak
zaposlen posebej spisal pismo da ima prenizko plačo. Zgodilo se nebi nič!
Ker za komunikacijo med delavci in upravo obstaja eno telo, ki se mu reče
svet delavcev. Pri državi oziroma javni upravi je pa popolnoma isto, samo
še malo bolj počasi vse skupaj poteka.

> V kakšnem drugem gibanju se to imenuje "diversity of tactics".

Mi še svojih ljudi ne moremo prepričat v to kaj je prav in kaj je narobe,
kaj šele da bi se o kakšni taktiki pogovarjali.

lp,B