[LUGOS] stejmo do 1000

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Tue Dec 21 15:46:02 CET 2004

Tocno tako, se 100% strinjam z Blazem.

Bostjan

----- Original Message -----
From: "Blaz Podrzaj" <b at thz.net>
To: <lugos-list at lugos.si>
Sent: Tuesday, December 21, 2004 1:01 PM
Subject: Re: [LUGOS] stejmo do 1000

Ma to ni noben aktivizem, to je tuljenje v luno. Koga brigajo podpisi na
dnu, če sta pa naslov in vsebina vedno ista. A kdo računa na to, da bo
tajnica od Lukačičeve zgrepala ven samo besede ter imena, ki se v
besedilu pojavijo le enkrat?!?! Če se že deluje v okviru društva, ali
katerekoli druge civilne iniciative, je treba spisat pismo/peticijo in
spodaj podpisat vse ki se s tem strinjajo. To se najlažje naredi prek
spleta (recimo ene 837x lažje kot zbiranje podpisov na Prešercu), saj to
pa najverjetneje tukaj vsi veste.

Če misli kdo zbirat podpise, naj jih zbira tako kot je treba in na koncu
predloži dokumentacijo "pristojnemu" organu. Ker tole tukaj je naravnost
smešno, spustili ste se na nivo, ki je malo nad pračlovekom (ki bolšči
v monitor), situacijo pa bi se dalo primerjat s pohodom 1000 demonstrantov
pred parlament, kjer bi vsak v svoj megafon tulil eno in isto pesem v
svoji intonaciji.

lp,B

PS: Sem za, se bom podpisal in sem se, amapk pisma pa ne bom nikomur
pošiljal!