[LUGOS] stejmo do 1000

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Dec 21 17:45:17 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Andraz Tori wrote:

> Dosezek je bil storjen, tema je prišla v informativni program, stvar je
> na tapeti, vsaj delno. zdaj bodo za stvar verjetno zagrabili tudi drugi
> novinarji.

Kot vedno do sedaj... potem se pa spet lepo vse poleže za nekaj časa,
začne se zimsko spanje pa kake počitnice so še vmes, zamenja se vlada,
dve, tri in ko najmanj pričakuješ ti hočejo spet kajlo spustit.

> To je treba zdaj izkoristit, sklenit zavezništva in predstavit stvar kot
> problem politične odločitve. Zdaj je pravi čas za peticijo, ki jo ima
> društvo že skoraj napisano (treba jo je v detajlih popravit).

Ma to jaz že skozi pravim, ko govorim o dimnikarskem cehu! Samo po moje
90% ljudi tukaj misli da se zafrkavam.

Veseli smo lahko, da je tukaj velika Polska, ki bi bila s sprejetjem te
direktive resnično najbolj ogrožena.

lp,B