[LUGOS] Dostopanje do zvocne kartice kot navaden uporabnik

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Dec 15 17:02:51 CET 2004

On Wed, 15 Dec 2004, Tadej Poberaj wrote:

> inštalaciji. Zdaj imam le še ta problem, ker do zvočne kartice lahko
> dostopam le kot root in ne tudi kot navaden uporabnik, tako da bi moral
> očitno nekje določiti pravice dostopa do zvočne kartice.
> Kako naj to storim, prosil bi vsaj za kakšne ideje kje se lotit zadeve.
> Kot sem že napisal, distribucija je Debian.

Ena od variant je že povedana grupa audio, ki pa ne vem kako deluje, če
imaš devfs ali udev. Za udev imaš spet več variant kako zadevo izpeljat,
ena je da avtomagično ustvarjenim napravam (recimo /dev/dsp in ostale)
določiš pravo skupino in pravice nato pa jih skopiraš v /etc/udev/devices/.

Druga varianta je uporaba PAM modula pam_console in pripadajočih
konfiguracijskih datotek. Funkcionalnost te zadeve je takšna, da
enostavno "ownaš" določene naprave ob prijavi v konzolo, jasno s pravicami
samo zase.

lp,B