ntop ???

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Wed Dec 15 21:40:21 CET 2004

Hi.

Z ntop bi rad ugotovil koliko in kaksen promet dejansko prihaja v mojo
masino (heh ... prejsnji mesec je bil previsok racun ;) ).

Tako sem ga zagnal kot sledi:
----
ntop -d -L -i "eth1,eth0,lo" -j -q -r 180 -u ntop -w
mojadomena.domena.si:8000 -D domena.si --w3c
----

Seveda sem najprej prebral manual, pa nekaj dokumentacije,... A kljub
vsemu se vedno ne razumem outputa na web strani.

Namrec izpisuje promet za razlicne IP-je (kar bi rad ... da bi vedel
kateri IP mi dela 'sranje'), za vsak IP pa napise recived in send promet.
Kaj zdaj to pomeni 'recived' v tabeli za moj IP (verjetno incoming
promet?) in kaj 'recived' v tabeli za nek XY IP (verjetno outgoing iz
mojega IP-ja).

Sem kaj spregledal? Mogoce bi moral uporabiti se kaksen argument?

Hvala in lp,
Dezo