[LUGOS] 3Com mrežna kartica

Janez Trenz alte at aufbix.org
Wed Dec 15 18:51:09 CET 2004

Dne sreda 15. decembra 2004 17:50 je Jure Pe_ar napisal(a):

> dobra informacija. no, nazadnje sem se z njimi ukvarjal verjetno ravno pred
> tremi leti ;)

Jaz imam omenjene kartice še kar v uporabi, dve v domačem gatewayu, eno pa v
eni tanki beli škatli, ki ti mora bit znana. ;) V tej škatli tudi deluje na
precej neobičajnem V/I naslovu za ISA kartico.
eth0: 3c5x9 at 0x1000, 10baseT port
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)