[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Mon Dec 13 23:40:03 CET 2004

Osebno bi ti svetoval kar slackware (namestiti se ga da z minimalno
pomnilnika), in sicer kakšnega starejšega, recimo 7.0, z zadnjim 2.2
kernelom, mislim da je 2.2.24 (če res nimaš tehtnega razloga za 2.4 ali
2.6 kernel - oba imata večji overhead). Tako boš sicer (kolikor se
spomnim) moral uporabiti ext2, sicer pa ext3 ni nič bolj stabilen -
edina razlika je, da ima dodan dnevnik.
Instaliraš minimalno zbirko programja + X + nek mp3 player.
Za nastavitev vsega hardware-a se boš moral pač potruditi in malce
pogooglat po netu - slackware je pač bolj 'ročna' distribucija.
Če ne potrebuješ grafičnega mp3 predvajalnika (ne vem zakaj bi ga), za
X-e sploh ne rabiš okenskega upravnika, ampak preprosto poženeš firefox
na celem zaslonu - voila - najmanjša možna poraba pomnilnika.

LP, Rok

P.s.: S slackware-om mi je pred časom uspelo pripraviti nekaj precej
starih 386 in 486 z 8-16MB pomnilnika, da so naložile X-e in netscape
(brez okenskega upravljalnika). Sicer so bile prepočasne za resno delo,
v redu so pa delale kot X-terminali (takrat najnovejši KDE na 386-ki -
to je res nekaj za videt :) )