[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Tadej Poberaj Tadej.Poberaj at siol.net
Tue Dec 14 18:38:42 CET 2004

Lep pozrdav še enkrat!

Stvar je sedaj taka, da sem poizkusil kar z debianom, ker imam že od prej nekaj malega izkušenj u njim. Uspelo mi je pravilno skonfigurirati grafični vmesnik, miško, ustavilo se je pa pri mrežni kartici (CardBus) , zvočni kartici, ter tuch device-ju. Za te enote verjetno nisem namestil potrebnih modulov. Na začetku, pri inštalaciji, sem videl, da je priročno orodje za nameščanje dodatnih modulov. Je mogoče po končani inštalaciji še vedno priti do njega, oz. kako bi najenostavneje dodal določene module v že prevedeno jedro 2.4, ker ga nebi rad ponovno prevajal od začetka.

Hvala za vse dosedanje nasvete, sem vse upošteval.

Lep potdrev, Tadej