[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Tomaz tomaz.kravcar at rsklan.com
Sun Dec 12 16:38:47 CET 2004

Tadej Poberaj wrote:
| Hvala vsem..
|
| Tako je, stavr očitno ne bo sla tako po maslu kot sem si zamislil. Sem
| predvideval, da bom nekje dobil distribucijo, ki je podobna fedori, le
da je
| napol manj potratna s sistemskimi sredstvi, ki ima to lastnost, da ob
| namestitvi prepozna vec ali manj vse naprave, jih pravilno avtomatično
| skonfigurira in sistem je praktično že pripravljen za delo.
|
| Z debianom je pa tako, je za moje pojme malo čudaški, najnovejša
| distribucija še vedno vztraja pri jedru - mislim da 2.4, če ni še
vedno pri
> [...]
To pa zato ker si verjetno gledal stable(woody) in ne testing(sarge), ki
naj bi ratal stable enkrat spomladi naslednje leto. Priporocam ti da
probas se z testing, ki je, z nekaterimi izjemami, ze zrel za stable.
Sicer pa lahko spremenis izbiro kernela, ce pri zagonu napise linux26,
fs pa si izberes po zelji v postopku instalacije

lp, tomaz