[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Dec 12 16:29:14 CET 2004

Tadej Poberaj wrote:
> Z debianom je pa tako, je za moje pojme malo čudaški, najnovejša
> distribucija še vedno vztraja pri jedru - mislim da 2.4, če ni še vedno pri
> 2.2 :), saj to me v bistvu ne moti v mojem primeru.Bolj me moti, da je
> njegov privzeti datotečni sistem še vedbo ext2, ki ni toliko "stabilen" kot
> ext3 in se baje rad zruši ob nepravilnem ugašanju mašine. Za pretvorit
> datotečni sistem pa je potrebno tudi compilat celotno jedro, da vstaviš
> podporo za ext3:)

To ne drzi. Stabilni (beri: stari) Debian (3.0) omogoča po želji uporabo
2.2 ali 2.4 jedra, 2.4 _definitivno_ vključuje tudi podporo ext3, ob
instalaciji si lahko izberes, kateri fs bos uporabljal.

Novejsi, real-soon-this-millenium-to-be-stable distribucija pa ima se
kup drugih goodijev. Tudi kernel 2.6, ki si ga ocitno tako zelis. Koncno.

Mimogrede, tudi na 3.0 se da uporabljati jedro 2.6.
http://www.fs.tum.de/~bunk/packages/woody/kernel-26.html

lp,
Borut.