[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Uroš Golja goljau at comcom.si
Sun Dec 12 16:26:23 CET 2004

Tadej Poberaj wrote:

>Z debianom je pa tako, je za moje pojme malo čudaški, najnovejša
>distribucija še vedno vztraja pri jedru - mislim da 2.4, če ni še vedno pri
>2.2 :),

Inštalacijski program za sarge lahko uporabi kernel 2.6, če tako želiš.
Bootaj s switchem linux26 (http://wiki.debian.net/?DebianInstallerFAQ).
Najnovejši kernel namestiš z 'apt-get install kernel-image-2.6-686'.

>saj to me v bistvu ne moti v mojem primeru.Bolj me moti, da je
>njegov privzeti datotečni sistem še vedbo ext2, ki ni toliko "stabilen" kot
>ext3 in se baje rad zruši ob nepravilnem ugašanju mašine.

Privzeti fs za sarge je najbrž res še vedno ext2, vendar lahko ob
inštalaciji izbereš ext3, če tako želiš.

Homepage debian-installer projekta je na
http://www.nl.debian.org/devel/debian-installer/ Poizkusi.