[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Tadej Poberaj Tadej.Poberaj at siol.net
Sun Dec 12 16:09:53 CET 2004

Hvala vsem..

Tako je, stavr očitno ne bo sla tako po maslu kot sem si zamislil. Sem
predvideval, da bom nekje dobil distribucijo, ki je podobna fedori, le da je
napol manj potratna s sistemskimi sredstvi, ki ima to lastnost, da ob
namestitvi prepozna vec ali manj vse naprave, jih pravilno avtomatično
skonfigurira in sistem je praktično že pripravljen za delo.

Z debianom je pa tako, je za moje pojme malo čudaški, najnovejša
distribucija še vedno vztraja pri jedru - mislim da 2.4, če ni še vedno pri
2.2 :), saj to me v bistvu ne moti v mojem primeru.Bolj me moti, da je
njegov privzeti datotečni sistem še vedbo ext2, ki ni toliko "stabilen" kot
ext3 in se baje rad zruši ob nepravilnem ugašanju mašine. Za pretvorit
datotečni sistem pa je potrebno tudi compilat celotno jedro, da vstaviš
podporo za ext3:)

Drugače pa je računalu trenutno win98, tako da za prvo silo je, drugače pa
se malo bojim zaradi kake licenčne kontrole, ker bo mašina na javnem mestu.

Dolgoročno bom verjetno naložil slackware ali pa mogoče debiana, ker znata
bit še najbolj oskubljena. FreeBSD pa mislim da se pri takih stvareh slabše
odnese (majehn nabor podpore za strojno opremo) ali se zelo motim?

Drugače pa hvala in vsem srečno novo leto!:)

lp, Tadej