[LUGOS] prenosnik

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Dec 10 13:10:02 CET 2004

>S suspendom so pod linuxom tako ali tako tezave. Sem se enkrat igral
>(neuspesno) s suspendom v ram in zadevo dokaj hitro opustil in se
>odlocil, da zadeve ne rabim :)

Hecno. Ko sem kupil Dell Inspiron 4100 (kaki dve leti nazaj) sem za stos
poskusil, kaj se zgodi,
ce zapres laptop. Po kakih 20-30 sekundah (in nekaj zaganja) je masina
ugasnila zaslon in ocitno
zaspala. Ko sem laptop spet odprl, je po 30 sekundah vse spet delalo
(razen stare SMC
pcmcia wireless kartice, ki jo je bilo treba potegniti ven in dati nazaj
noter).Tudi od kar sem presel na 2.6 zadeva
se vedno deluje in odkar sem zamenjal wireless kartico sploh nimam
problemov. Shutdown laptopa naredim
samo ob redkih prilikah.

Ne vem pa, ali gre tu za kaksno delovo hardware foro, ali pa se je
linuxov suspend tako lepo ujel z
Dellovo implementacijo.