[LUGOS] prenosnik

Skrat skrat at owca.info
Fri Dec 10 12:41:56 CET 2004

On Fri, 2004-12-10 at 08:04 +0100, Blaz Podrzaj wrote:
> Hoj,

> Ja, zanimam se prav za omenjen model.
> Kateri modem je notri (driverji)?

Modem: ALi Corporation M5457 AC'97 Modem Controller
Dela prek alsa driverjev za intel 8x0m zvocne kartice
(CONFIG_SND_INTEL8X0M) s pomocjo sl-modem-daemona.
Alternativni pristop (ki preverjeno prav tako deluje) je Smartlinkov
driver.

> Prek katerega driverja voziš wireless?

Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5212 802.11abg NIC
(rev 01)
Zadeva dela z madwifi driverji [http://madwifi.sf.net/].

> A dela suspend to ram brez problemov?

S suspendom so pod linuxom tako ali tako tezave. Sem se enkrat igral
(neuspesno) s suspendom v ram in zadevo dokaj hitro opustil in se
odlocil, da zadeve ne rabim :)

> Prek katerega driverja delas frequency scaling?

Driver za Intelov SpeedStep (CONFIG_X86_SPEEDSTEP_CENTRINO)  v
kombinaciji s powernowd.

> A dela screen suspend (se pravi da ga ugasne ne samo blankne)?

Da

lp Gasper