[LUGOS] prenosnik

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Dec 10 14:48:20 CET 2004

On Fri, 10 Dec 2004, Matija Grabnar wrote:

> Hecno. Ko sem kupil Dell Inspiron 4100 (kaki dve leti nazaj) sem za stos
> poskusil, kaj se zgodi,
> ce zapres laptop. Po kakih 20-30 sekundah (in nekaj zaganja) je masina
> ugasnila zaslon in ocitno
> zaspala. Ko sem laptop spet odprl, je po 30 sekundah vse spet delalo
> (razen stare SMC
> pcmcia wireless kartice, ki jo je bilo treba potegniti ven in dati nazaj
> noter).Tudi od kar sem presel na 2.6 zadeva
> se vedno deluje in odkar sem zamenjal wireless kartico sploh nimam
> problemov. Shutdown laptopa naredim
> samo ob redkih prilikah.

Ne vem sicer a govoriš o APM ali ACPI implementaciji suspenda? Vem pa tudi
da je bil dve leti nazaj ACPI še precej ubog. APM suspend je deloval in še
vedno deluje, še posebej dobro na Dellih. Imaš še eno varianto in sicer
swsusp, za katero vem da je podprta v 2.6 jedrih. Pravi ACPI suspend
to ram se izvaja prek /sys/power/state, ki pa na mojem Compaq Evo N600c ne
deluje (v suspend sicer gre, nazaj iz njega pa ne pride), zanimivo pa je,
da dela na starejšem Compaq Evo N200.

lp,B