[LUGOS] Linux konferenca '04

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Mon Aug 9 00:55:59 CEST 2004

On Sun, 2004-08-08 at 18:47, David Klasinc wrote:

Pa sem dobil kar sem iskal .... ;)

Slo je le za manjso provokacijo. Drugacen nacin razmisljanja. Kritizira
naj tisti, ki kaj naredi. Se popolnoma strinjam. Nisem hotel izpasti
popolnoma destruktiven. Hotel sem zgolj spodbuditi razmisljanje.

Sam nisem ne razvijalec, ne ponudnik. Sem bolj en firbec in amaterski
ljubitelj proste programske opreme. Na LinuxKonferenci sploh se nisem
bil. Predvsem me moti ta zadeva s kotizacijami. Drugace bi verjetno sel
pogledat. Sem pa videl kaj ze dolgo predstavlja Infos. Nima tistega,
zaradi cesa smo vcasih hodili tja, nima zara, naboja. Tako sem potegnil
paralele z Infosom. Razmisljal sem kako stvari spremeniti na bolje.

Tudi druzenja ljubiteljev imajo svoj car, da ne bi bilo pomote. Hotel
sem le povedati, da mi je zelo vsec kontekst LinuxTag-a (večinski del je
mimogrede zastonj), kjer se komercialni ponudniki trudijo da bi
spodbudili freerajderje in jim omogocijo dobre pogoje ... od take
kombinacije na koncu profitirjo oboji ... to je bilo bolj kot ideja.
Kako to izvesti se mi niti ne sanja.

 Seveda je tudi primerjati tako prireditev evropskih razseznosti rahlo
ne fer ...

... namen je bil dober ...

Iztok