[LUGOS] Linux konferenca '04

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Aug 9 16:09:38 CEST 2004

On Mon, Aug 09, 2004 at 12:55:59AM +0200, Iztok Stotl wrote:

> Slo je le za manjso provokacijo. Drugacen nacin razmisljanja. Kritizira
> naj tisti, ki kaj naredi. Se popolnoma strinjam. Nisem hotel izpasti
> popolnoma destruktiven. Hotel sem zgolj spodbuditi razmisljanje.

Nah, ne jemlji mojega odgovora kot dejanje nekoga, ki je uzaljen in
razbesnjen ali karkoli pac ze. Se dalec od tega. Tvoje kritike, sem bil
pravzaprav vesel, ker se je o Linux Konferenci tukaj premalo govorilo (vsaj
za moje pojme). Morda ravno zaradi kotizacije, pa smo si zeleli (spet, vsaj
jaz), da bi se o Konferenci bolj na dolgo in siroko razglabljalo. Plusi,
minusi in tako naprej.

> zaradi cesa smo vcasih hodili tja, nima zara, naboja. Tako sem potegnil
> paralele z Infosom. Razmisljal sem kako stvari spremeniti na bolje.

To ne gre. :) Infos in Konferenca sta dve povsem razlicni prireditvi, in
kake paralele je tezko vleci, no ce ze jih, pa niso tako zelo paralelne...
;)

> mimogrede zastonj), kjer se komercialni ponudniki trudijo da bi
> spodbudili freerajderje in jim omogocijo dobre pogoje ... od take

Pri nas lahko komercialne ponudnike nastejes na prste ene roke. Mogoce,
mogoce dveh. Organizacija nekega taksnega dogodka, kot je konferenca, pa
stane, vec milijonov SIT. Toliko sponzorjev pri nas tezko, tezko dobis.

>  Seveda je tudi primerjati tako prireditev evropskih razseznosti rahlo
> ne fer ...
>
> ... namen je bil dober ...

Skoda, sem mislil, da bomo organizirali se kak event. :) In seveda pridobili
se enega zagretega organizatorja. ;)

--
David!