[LUGOS] Linux konferenca '04

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Aug 8 18:47:59 CEST 2004

Iztok Stotl wrote:

| V Portorozu pa gre pac za paradiranje raznih ponudnikov komercialnih
| storitev. Zato taka konferenca pac ne prinasa uspeha, temvec predstavlja
| le eno izmed reklam za katere je treba se placati.

Hm, ce si bil na sedanjih dveh Linux konferencah, me resno zanima, kje
si videl paradiranje komercialnih ponudnikov (razen tam kjer je bilo to
izrecno napisano, da gre za komercialno predstavitev). Resno sprasujem,
nastej predavanja, ki so bila komercialno paradiranje.

Program konferenc, teh dveh pri katerih sem sodeloval jaz, je bil ravno
zastavljen tako, da stvar ne bi bila komerciala, vsaj kar se vsebine
tice. (O stroskih, kotizacijah in podobnih zadevah pa sedaj ne bi, lahko
se pa o tem pomenimo na kaksnem pivu, ker je debata dolga.)

| Zakaj tudi v Sloveniji ne organiziramo podobnega dogodka. Ne vem. Sedaj

Takole se zmeniva, jaz ti pri vsej zadevi pomagam, lahko narediva
koncept prireditve, postaviva smernice in orientiranost prireditve,
potem narediva se nek financni nacrt, postaviva terminski plan in ko
upravni odbor drustva to pozegna, se lahko zacne lov na sponzorje,
predavatelje in sestavljanje programa.

Kaj pravis, si za?

| imamo loceni sceni. Na eni strani so organizirana nekaksna ljubiteljska
| srecanja "heckerjev", ki ze na dalec izgledajo skrajno amatersko in
| poceni.

Ljubiteljska srecanja hackerjev so tocno to, ljubiteljska srecanja.
Instal feste... Zadeve so amaterske, vse skupaj zgleda tako kot, da so
nas vse reke sveta skupaj naplavile ampak ljudje se imajo fino, se
zabavajo, poslusajo predavanja in se kak kos racunalniske opreme
preprodajo. Pa se redkokdaj ljudje pritozujejo, ker so pac dobili to kar
so pricakovali. Amatersko in poceni.

| Ce so financirane s strani drzave, pa itak vse
| zvodeni, saj drzava nima talenta da bi denar dajala tja kjer se kresejo
| iskre.

Tisto kar je Lugosu financirala drzava je bilo se vedno dobro izvedeno
in speljano. V zadnjih nekaj letih, kar sem jaz pri Lugosu, je bilo vse
bolj ali manj izvedeno tako kot treba.

| Po drugi strani pa imamo prireditve kot so recimo Infos in
| LinuxKonferenco, kjer se ne dogaja nic. Ker je sam koncept prireditve

O Konferenci sem ze zgoraj napisal, o Infosu pa samo to, da smo bili na
prireditev vedno povabljeni in smo se je vedno udelezili. Tam smo dali
vse od sebe in pokazali, kar se je pokazati dalo. Seveda vse po nasih
zmoznostih, tako kadrovsko-logisticnih, kot tudi financnih. Ce ne bi
bilo toliko prijateljev (zunanjih) drustva Lugos, potem bi Infos lahko
samo od dalec gledali in vrtali po nosu.

Da povzamem, ce si pripravljen idejo nekega takega linux dogodka peljati
naprej in ga razviti v kaj vec, potem se oglasi. Lahko ze kar na
naslednji sestanek upravnega odbora, ki bo 12. avgusta (ce se ne motim),
~ pa lahko tam kaksno receva na to temo.

- --
David!