[LUGOS] bad bloki na disku

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Apr 2 09:03:32 CEST 2004

On Friday 02 of April 2004 08:55, Jernej.Vodopivec at atrp.si wrote:
> S tem diskom sem sicer ze imel tezave odkar so mi ga zamenjali - enega so
> mi ze zamenjali, pa sem na novem (tem, ki ga imam sedaj) takoj pognal
> badblocks in rezultat na celotnem disku je bil 0-2 badbloka-odvisno, kako
> sem pognal test (ro/rw). Takoj sem sporocil podjetju (Mlacom) - rekli so,
                                                        ^^^^^^ To je tvoj
problem.
> naj disk prinesem in da ga bojo stestirali (s powermaxom). Ce bi powermax
> pokazal, da je disk ok, potem mi ga pac ne morejo zamenjati.
> Tako sem se odlocil, da tistih 2 badblokov ne bom uporabljal, sem pa
> nastimal, da mi smart javi, ce se bo dogajalo kaj sumnivega in ga bom
> takrat nesel zamenjati.
>
> Bom pac zbakupiral podatke in disk odnesel na servis in jim razlozil
> problem. Upam, da se bo dalo pomeniti.

Seveda bi se moglo. Konec koncev je disk specificiran, da prenasa podatke s
tako in tako hitrostjo. Saj proizvajalci pretiravajo, ampak ce je hitrost 1%
specificirane, je nekaj narobe. Ane?

> A je imel se kdo kaksne slabe izkusnje z Maxtorjevimi diski (120gb)? Imate
> s katerim drugim proizvajalcem boljse izkusnje glede kvalitete?

Ne. Pri diskih je vse odvisno od serije in posameznega modela. Ne poznam niti
enega proizvajalca, ki v zadnjih par letih ne bi imel serije _obupnih_
diskov. Npr. IBM je vcasih imel super diske (tam nekje do 20G velikosti),
poznejsi modeli so crkovali kot za stavo (DeathStar :-), in enako je z
drugimi. Vsak ma svoja dobra in slaba obdobja. To pa se seveda ugotovi sele
cez nekaj casa, ko so diski nekaj casa v uporabi, razen v primerih izredno
slabih serij, kjer se hitro pojavijo govorice na dolocenih straneh (recimo
slo-tech ali kaksna tuja, teh ne poznam ker jih ne spremljam toliko).

lp,
Borut.