[LUGOS] bad bloki na disku

Jernej.Vodopivec at atrp.si Jernej.Vodopivec at atrp.si
Fri Apr 2 08:55:29 CEST 2004

Tezava je, da se fajl da skopirati, a ga vmes samo zelo upocasni - ker
nimam burn-proof cdrw ja, je mi je zaradi tega tudi unicilo 2 cdja.
Spomnil pa sem se, da lahko preverim, ce ga sploh prav skopira (kaksen
md5sum bi lahko pognal na orig. in skopiranem).

S tem diskom sem sicer ze imel tezave odkar so mi ga zamenjali - enega so
mi ze zamenjali, pa sem na novem (tem, ki ga imam sedaj) takoj pognal
badblocks in rezultat na celotnem disku je bil 0-2 badbloka-odvisno, kako
sem pognal test (ro/rw). Takoj sem sporocil podjetju (Mlacom) - rekli so,
naj disk prinesem in da ga bojo stestirali (s powermaxom). Ce bi powermax
pokazal, da je disk ok, potem mi ga pac ne morejo zamenjati.
Tako sem se odlocil, da tistih 2 badblokov ne bom uporabljal, sem pa
nastimal, da mi smart javi, ce se bo dogajalo kaj sumnivega in ga bom
takrat nesel zamenjati.

Bom pac zbakupiral podatke in disk odnesel na servis in jim razlozil
problem. Upam, da se bo dalo pomeniti.

A je imel se kdo kaksne slabe izkusnje z Maxtorjevimi diski (120gb)? Imate
s katerim drugim proizvajalcem boljse izkusnje glede kvalitete?

lp