[LUGOS] active directory & samba

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Apr 2 09:02:07 CEST 2004

Ja fajle das na Linux server in jih serviras Windows in ostalim klientom
prek skupne rabe (shares).

Aja pa Linux server registriras v domeno kot member server. Ali pa tudi
ne. Kakor hoces. Mislim ni nujno.

Skratka jaz tukaj ne vidim pointa v iskanju resitve, samo man za smb.conf
je treba prebrat in ne komplicirat prevec, to naj pocnejo na visjih
instancah - parlament recimo.

lp,B