[LUGOS] Pingo

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Mon Apr 19 10:15:24 CEST 2004

Bi morebiti to kdo znal prevesti v slovenscino?

Matija, pisanje tukaj bere kar nekaj ljudi, ki jih
tak pristop moti, najbrz tudi tvoji predpostavljeni na CVIju.

Morebiti je to vnaprej obsojen projekt?
Ce bi CVI mislil resno, bi to delo najbrz dodelil komu resnejsemu?

LP

Iztok

p.s. Ponedeljek, pa sem bolj slabe volje.
Diskusija je odvec, skoda casa.