[LUGOS] Pingo

Matija Suklje hook_work at yahoo.co.uk
Mon Apr 19 10:03:56 CEST 2004

Okey ...you asked for it ;)

Najprej mal uvoda:
Mene so kle na CVI upregl da "nardim distribucijo
bazirajočo na Pingotu" - po mescih prtiskanja sm
zvedu kaj nej bi to pomenil: od mene hočjo da
Pingotu dodam neki paketov (Sophos AV, Lotus Notes
client...), odvzamem enepar in dodam podporo za
pizdarije kot so ActivCard in Entrust. (O_o) ...pol pa
hočjo od mene še da ločm posodabljanje in
testiranje paketov "zarad varnostnih razlogov" od
navadnga posodabljanja Pingota. ...no ja, vsaj
tazadnja verzija kaj je treba narest je taka, kdo ve
kuko bo čez en tedn (O_o)
Aja, pa zabavn je to, da sm jim že vnaprej reku da ne
znam programirat in da jim pr zadevi loh sam pomagam
kot uporabnik. Rpm-je sm pa tut prvič u lajfu
vidu od bliz.

OK, kaj rabm zaenrkat vedt, pa ful hvala, če mi
bo dejansko kdo pomagu.
- tuki hočjo od mene, da vs prašam če nam
loh pošlete svojo "metodologijo distribucije" ...alzo,
kuko se Pingota razvija, kok timov, kaj kir tim dela,
kuko potekajo razne "stopnje"
- kako lahko dodajam/brisem pakete in module iz
(pingotovga) installerja? oz. kuko lahko postelam
module?

za začetek bo to pomojm to ...don't kill me :|

<rant>&#269;e bi tele tuki na CVI si bli pr &#269;em
na jasnm, pa &#269;e b mal bl razlo&#269;n govoril o
tem kaj ho&#269;jo (alpa to&#269;n vedl kaj
ho&#269;jo!) bi bil tut svet lepši (O_o)</rant>

lp,
matija "hook" suklje

 --- Rok Papež <rok.papez at lugos.si> wrote: > Živjo
Matija.