[LUGOS] Pingo +CVI (prevedeno :P)

Matija Suklje hook_work at yahoo.co.uk
Mon Apr 19 10:56:52 CEST 2004

Se iskreno opravicujem za svoje neuporabljanje
toporisiscine in popravljam svojo napako.

Tokrat bom tudi bolj kratek in jedrnat:

Bi mi lahko kdo razlozil Pingotovo metodologijo
distribucije. S tem je (verjetno) mislena kaksna je
delitev dela na skupine, kaj so zadolzitve posameznih
skupin, v kaksnem vrstem redu si sledijo stopnje
nastanka same distribucije, ustvarjanja, posodabljanja
in testiranja paketev ter kako slednji pridejo v
stabilni reperzitorij distribucije.

Naselednja stvar, ki bi me zanimala, je kako bi se
dalo "vsiliti" automaticno posodobitev delovne postaje
(n.pr. varnostne posodobitve).
N.B. Nase ciljne delovne postaje niso prizgane
non-stop.

Bi mi lahko kdo razlozil, ali me vsaj napotil k
navodilom, kako dodajati pakete in module v Pingotov
instalacijski reperzitorij oz. program.

Poleg tega pa bi bil zelo hvalezen, ce bi imel kdo
kaksne informacije o delovanju Entrust mecine na
ActivCard trdini pod sistemom GNU/Linux.

P.S. hej, tudi zame je ponedeljek ...se za marsikoga
drugega je :P
P.P.S. vidim da se je lugos-list precej spremenil od
takrat ko sem se pred leti odjavil. :/

LP,
Matija

 --- Iztok Saje <iztok.saje at mobitel.si> wrote: > Bi
morebiti to kdo znal prevesti v slovenscino?