[LUGOS] Maia

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Tue Apr 13 10:10:11 CEST 2004

Imam eno vprasanje. Sledil sem navodilom glede instalacije Maia+amavisd-new in
pri sekciji "7. Patch amavisd-new" imam nekaj problemov. V tem delu je potrebno
namestiti amavisd-maia.patch v novo verzijo amavisd-new-20030616-p7. Sam sem to
hotel narediti z amavisd-new-20030616-p9 in dobil nekaj napak. Potem sem
uporabil amavisd brez patcha in na videz deluje. Kako bi lahko popravil, da bi
patch deloval na p9?

--

Klemen Humerca

 klemen at humerca.com