[LUGOS] Maia

Nejc Novak amadeus at soncek.biz
Tue Apr 13 10:31:40 CEST 2004

Stabilna razlicica Maia 1.0.0 RC3 je prirejena za uporabo z p7 in ne p9.
Najlazje bo trenutno, da uporabis p7. Ce pa vzstrajas na p9, pa moras iz
CVSa dobiti najmanj rev. 1.28 ali visje. Torej, cvs rev.1.28 ali visje
delujejo na p9.

1.28 pa je dejansko RC4, le da se ni official release, ker se ni
pripravljene dokumentacije.

lp