[LUGOS] Spam filter

Nejc Novak amadeus at soncek.biz
Tue Apr 13 08:55:28 CEST 2004

Mogoce bolj kot zanimivost. Pred kaksnim mesecem sem na streznik namestila
amavisd-new z maia patchem <http://www.renaissoft.com/projects/maia/>,
spamassassinom in f-protom. Zadeva je izredno zanimiva, saj omogoce per
user nastavljanje skupaj z whitelist in blacklistom ter ima funkcijo
ucenja.

Podpira tudi Vipul's Razor, Distributed Checksm Clearinghouse in Pyzor,
vendar tega se nisem testiral. Zadeva je pac se v bolj development obdobju
in moras za kaksno nastavitev vlozit nekaj vec energije in casa, vendar
sedaj deluje zelo dobro. Vredno ogleda po mojem mnenju.

lp