[LUGOS] bad bloki na disku

Andrej Mršek andrej.mrsek na volja.net
Pon Apr 5 09:11:18 CEST 2004

Z reklamacijami je vedno križ. Nov Zakon o varstvu potrošnikov je sicer
precej bolj prijazen do potrošnov, vendar kultura trgovcev je pa c(isto
nekaj drugega. Torej ve se kaj so pric(akovane performanse diska. C(e od
njih tvoj disk odstopa, potem je to stvarna napaka (bila je pristna že
ob izdelavi). Za dokazovanje napake niso merodajni pogoji trgovca ampak
dejansko stanje - ne more on predpisat, da c(e bo tvoj disk prebral prvi
sktor, da ne moreš uvljavljat garancije. Posebaj to velja, c(e v
garancijskem listu ni nic( od tega napisano (npr. metodologija
preiskušanja diskov, ...) ali pa sploh nisi dobil ustreznega
grancijskega lista. Disk se prikljuc(i in ti mu pokažeš, kje je problem.
C(e problem nedvoumeno obstaja potem je to to. Še nekaj, vsi stroški
dostave bremenijo trgovca (lol) -seveda optimalna varianta.
V 8 dneh ti morajo ali vrniti denar ali pa dati nov izdelek (enakega ali
boljšega, c(e ne izdelujejo vec( enakih ali pa jih ni na zalogi).
Za stvarne napake je garnacija 2 leti ne glede na pogoje trgovca (c(e so
boljši pa veljajo trgovc(evi pogoji).

Pa zahtevek daj tudi v pisni obliki - pa tudi odgovor naj ti dajo v
pisni obliki (npr. delovni nalog - karkoli) - potem pa pojdi k tržnemu
inšpektorju (kazni so take, da se trgovcem ne splac(a zavlac(evat pri
garancijah). Vc(asih pomaga, c(e malo groziš s tržno inšpekcijo in
uradom za varstvo potrošnikov - odvisno od situacije - presodi sam.

Zdaj pa moj primer (siccer je bolj za lugos-bla, pa vendar)....
Ena od ksenonskih luc(ina avtu mi obc(asno ni delala, vendar ko se je
avto segrel in sem ponovno ugasnil in prižgal luc(i je vedno delala.
Avto je bil v garanciji, se peljem na servis. Ja bo treba žarnico
zamenjat, to je potrošni material (70.000,00 SIT). Aj, rec(em to ne bo
to - žarnica dela, izgleda, da je nek slab kontakt. Ne, žarnica -
pravijo. Dobro, rec(em, moj zahtevek je, da je vse skupaj v garanciji in
zahtevam da se v skladu s tem ukrepa. OK, bomo pogledali, prikljuc(ijo
gor rac(unalnik - in glej ga zlomka - rac(unalnik pokaže nepravilno
delovanje modula za vžig žarnice - huh pa je res garancija. No potem so
prizanli, da še nikoli niso menjavali ksenonske žarnice, ker se ne
kvarijo, .... So zamenjali, nekaj c(asa je bilo v redu zdaj pa se dogaja
isto - moram it spet težit....se mi ne da prevec(, pa bom ženo poslal,
bodo že videli hudic(a.

Lep pozdrav, Andrej

Jernej.Vodopivec na atrp.si wrote:

>Tezava je, da se fajl da skopirati, a ga vmes samo zelo upocasni - ker
>nimam burn-proof cdrw ja, je mi je zaradi tega tudi unicilo 2 cdja.
>Spomnil pa sem se, da lahko preverim, ce ga sploh prav skopira (kaksen
>md5sum bi lahko pognal na orig. in skopiranem).
>
>S tem diskom sem sicer ze imel tezave odkar so mi ga zamenjali - enega so
>mi ze zamenjali, pa sem na novem (tem, ki ga imam sedaj) takoj pognal
>badblocks in rezultat na celotnem disku je bil 0-2 badbloka-odvisno, kako
>sem pognal test (ro/rw). Takoj sem sporocil podjetju (Mlacom) - rekli so,
> [...]

Dodatne informacije o seznamu lugos-list