[LUGOS] bad bloki na disku

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Apr 2 14:26:30 CEST 2004

Sem se spomnil ene zanimivosti. Pred kratkim sem nekemu Compaqovemu
strežniku (mislim da proliant dl320) zamenjal diskovje iz 2 x 9 GB (SCSI
RAID-1) na 2 x 72 GB. In bil sprva neprijetno presenečen: izvirna diska
(tista 9 GB) sta bila od različnih proizvajalcev! Še celo Compaqova
nalepka na njih je bila drugačna. Nato mi je naš sistem'c razložil, da
to Compaq dela namenoma.... s tem naj bi zmanjšal možnost, da ti oba
diska crkneta hkrati, kar se pri škifo serijah rado dogaja.

LP,
Uroš