[LUGOS] bad bloki na disku

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Thu Apr 8 23:38:18 CEST 2004

Zivjo se enkrat!
Zadnjic sem omenil, kaksne tezave imam z diskom. Sedaj pa se mi dogaja
nekaj veliko bolj cudnega: disk, na katerem je badblocks nasel kar nekaj
badblockov, sem pobrisal (particije, nule z dd) in pognal se enkrat
badblocks predno sem ga imel namen nesti na servis - tokrat pa je v ro
in rw nacinu pregledal naenkrat 120gb diska in ni nasel nobenega
badbloka.
Pognal sem se memtest, ki tudi pravi, da je vse OK.
Zadnic mi je badblocks nasel okoli 20 badblokov na celotnem disku (po
2-3 na particijo), prav tako sem imel tezave s kopiranjem ene datoteke v
linuxu in windowsih (extifs).
Obakrat sem preverjal z badblocks iz knoppixa, nov 2003.

Mogoce se to, ceprav dvomim, da je povezano - ce laufam s kernelom
2.6, se mi OS obvezno obesi (po nekaj minutah) - ne glede na to, ce
uporabljam sb/tv tuner... V 2.4 teh tezav nimam.

Konfiguracija (EPOX 8RDA (nforce2), 2x256 RAM, geforce 4 mx440, tv tuner
od pinnacle, 300w napajalnik, sb live).

Ima kdo kaksen pameten nasvet, kaj se lahko naredim?
Hvala za vse ideje!
lp