[LUGOS] USB Stick kot RootFS (was: Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall)

Simon Tutek simon.tutek at volja.net
Fri Sep 12 08:28:40 CEST 2003

Zanimivo, meni ni uspelo ext2 fs-ja gor spravit (qdi disk). Priključujem
ga kot vfat datotečni sistem.

Pri usb (in ostalih diskih) menda nikoli ne veš, kdaj se bo izvedel
sync, če zmanjka elektrike, ni nujno da imaš vse podatke na disku. Če pa
fstabu podaš opcijo sync (ali nekaj takega) pa vsa stvar deluje grozno
počasi.

--
Simon Tutek
ICQ: 93019347