[LUGOS] USB Stick kot RootFS

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Sep 11 07:43:32 CEST 2003

Howdy!

Jure Pecar wrote:

>well na usb 1.0 dosega branje in pisanje nekih 600KB/s ... nevem kako je na
>usb 2.0, ker ga se nisem imel priloznosti preizkusiti.

Ko sem bral specifikacije za Transcendove JetFlashe sem dobil občutek,
da je pri tovrstnih napravah bottleneck hitrost flash čipov in ne  USB
bus. Novejše generacije flashov so hitrejše itd., sicer pa tudi USB1.1
omogoča tam okoli 1,2MB troughputa ... Recimo, sem že videl posebne
'photo' flash kartice (recimo SD), ki so hitrejše, kar pomeni, da bo
digitalni fotoaparat lahko prej posnel naslednjo fotografijo ...

>danes dobis 256mb brez tezav, mogoce ze tudi vecje.

Prej omenjeni Transcend dela USB flash sticke z 2GB kapacitete. Cena je
temu ustrezna (tam okoli 650$ v primerjavi z  slabih 40$ za 128MB).

--
Peace!
  Mkx