[LUGOS] Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall

Uroš Zajc zajc_lugos at email.si
Thu Sep 11 12:13:19 CEST 2003

Ja, smoothwall že uporabljam.
Rad pa bi preko GUI zapiral outgoing green. Tudi meni je všeč smoothwall, ampak
v podjetju želijo še drugi (beri:šef) videti kaj imamo blokirano na outgoing in
želi občasno kak port zapreti in preko browserja gledati promet po notranjih IP
naslovih in/ali portih.
Jaz pa bom nekaj časa odsoten od delavnega mesta, tako da ne bom mogel tega početi.