[LUGOS] Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall

"Branko F. Gračnar" bfg at noviforum.si
Thu Sep 11 18:48:16 CEST 2003

Uroš Zajc wrote:

> Ja, smoothwall že uporabljam.
> Rad pa bi preko GUI zapiral outgoing green. Tudi meni je všeč smoothwall, ampak
> v podjetju želijo še drugi (beri:šef) videti kaj imamo blokirano na outgoing in
> želi občasno kak port zapreti in preko browserja gledati promet po notranjih IP
> naslovih in/ali portih.
> Jaz pa bom nekaj časa odsoten od delavnega mesta, tako da ne bom mogel tega početi.
> On Wed, 10 Sep 2003 at 18:31:57, Iztok Stotl wrote:

Pa vi niste resni :)

Za zaresen firewall - linux.

In kaj bi rad naredil preko web vmesnika?

Z leve strani zaslona potegnil ikono racunalnika na desno, kjer je
narisana smrtna glava, pa bi to naj pomenilo da je host blokiran? :))

Kaj boš naredil ko bo treba enako narediti za cel subnet, ali pa
nastaviti kake bolj precizne zadeve?

Če bi bile take zadeve možne (trenutno), bi Linus programiral kernel v
kakem vizualnem orodju, al pa sam reku, gospod program, moj kernel naj
podpre, recimo usb naprave - in pufff - zgenerirala bi se odlična c koda
za usb driver :)))

Get real.

Moje (in samo moje mnenje):
Naloži OpenBSD, uporabi pf, pa enega izmed njega log analyzerjev, ki so
na voljo zanj in vrzi te fensi statistike na spletni streznik.

lp, Brane