[LUGOS] Debian - out of memory

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Oct 30 09:05:25 CET 2003

V /etc/apt/sources.list dodaj package repository za distribucijo sarge
(=testing). Nato v /etc/apt/apt.conf napiši APT::DefaultRelease
"stable"; in naredi apt-get update, da apt potegne dol indekse za pakete
iz sarđa. Nato lahko inštaliraš katerikoli paket iz sarđa takole:
apt-get -t sarge install ... recimo apt-get install -t sarge
kernel-image-2.4.22-1-686.

Je pa res, da so distro-majstri celotno distribucijo woody prevajali z
gcc-jem 2.95, sargeta pa (kolikor je meni znano) prevajajo z gcc 3.2. Bi
lahko to bil kakšen problem? (gcc-jev ABI se je spremenil od 2.95 do 3.2).

LP,
Uroš