[LUGOS] Debian - out of memory

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Oct 30 09:30:04 CET 2003

Uroš,
 hvala za informacijo, samo glede na obstoječe stanje sem malo izgubil
nit.

Samo rpeverjam, preden kaj sesujem:
v /etc/apt/sources.list imam:
deb ftp://.../ stable main

tukaj dodam?
sarge ftp://ftp.si.debian.org/debian/dists/sarge/ main stable
Ali kaj drugega?

/etc/apt/apt.conf nimam, tam je samo direktorij apt.conf.d, ki vsebuje
datoteko 70debconf, ki vse buje samo eno (nezakomentirano) vrtico:
DPkg::Pre-Install-Pkgs {"/usr/sbin/dpkg-preconfigure --apt || true";};

A ta apt.conf naredim nov in dam notri
APT::DefaultRelease "stable";
?

LP, Goran