[LUGOS] Debian - out of memory

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Oct 30 08:51:28 CET 2003

Ali obstaja v debianu kakšna enostavnejša rešitev za upgrade kernela,
kot je download sourceov in prevajanje?
(se bojim, da se bo sesul med prevajanjem oz. mu bo zmanjkalo rama)

V aptitude je nekaj kernelov, ampak so samo variante 2.2.20, 2,4,16 in
2.4.18.

BTW: Odklopil sem mrežo(DHCP), box rebootal in zdaj je po 16 urah na 6MB
porabljenega swapa-a. Kdo torej požira ram?

LP, Goran