[LUGOS] Zvočna kartica

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Wed Oct 29 10:24:32 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 02:21:44PM +0100, Abrahamsberg Miha wrote:
Živjo,

> preden sem namestil alsa sem iz jedra odstranil vso podporo zvočnim karticam
> razen tiste osnovne, ki sem jo namestil kot modul (soundcore.o modul), nato sem
> še preveril vse potrebne nastavitve za also (torej /etc/modules.d/sound ...) in
> ko sem kočal z vsem sem še z "amixer" unmute-al Center in PCM kanal in nato
> poizkusil:
Si pognal alsa-sound skripto, ki ti naloži module?

ukaz lsmod ti mora izpisati
snd-intel8x0,
če je modul naložen.

Če je modul napačen, ti bo kaj izpisal v /var/log/messages,
lahko pa še pogledaš, če obstajajo ustrezne naprave v /dev
(/dev/sound/dsp, mixer). Sicer se pa malo igraj z alsamixerjem, dokler
ne dobiš zvoka(ne preveč našponat volumna na zvočnikih:).

Lp Martin