[LUGOS] Zvoèna kartica

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Wed Oct 29 11:25:24 CET 2003

> On Tue, Oct 28, 2003 at 02:21:44PM +0100, Abrahamsberg Miha wrote:
> ®ivjo,

in
> Si pognal alsa-sound skripto, ki ti nalo¾i module?
>
> ukaz lsmod ti mora izpisati
> snd-intel8x0,
> èe je modul nalo¾en.

bom pogledal

> Èe je modul napaèen, ti bo kaj izpisal v /var/log/messages,
> lahko pa ¹e pogleda¹, èe obstajajo ustrezne naprave v /dev
> (/dev/sound/dsp, mixer). Sicer se pa malo igraj z alsamixerjem, dokler
> ne dobi¹ zvoka(ne preveè na¹ponat volumna na zvoènikih:).

jaz nimam datoteke /var/log/messages, ponavadi gledam izpise v
/var/log/everything/current pa ¹e tu mi ne izpisuje v realnem èasu, uporabljam
metalog in po namestitvi le-tega sem pognal "killall -USR1 metalog"  (pa tudi v
konfiguracijsko datoteko od metaloga, mislim da /etc/matalog, sem nekam dodal
mo¾nost -s) ampak se mi zdi, da ba¹ ne pomaga. A je kak drugi system logger
bolj¹i? a moram pred namestitvijo novega prej zbrisat metalog?

> Lp Martin

lp miha