[LUGOS] Zvoèna kartica

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Tue Oct 28 14:21:44 CET 2003

®ivjo,

imam eno zvoèno kartico integrirano na plati, ukaz "lspci" mi vrne:

Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801BA/BAM AC'97 Audio (rev 05)

poizku¹am jo usposobiti v linuxu in sem zato namestil alsa-driver in alsa-utils
paket in sicer za modul "snd-intel8x0" za katerega na domaèi strani alsa
projekta pi¹e:

the module options for snd-intel8x0
Ali 5455"

preden sem namestil alsa sem iz jedra odstranil vso podporo zvoènim karticam
razen tiste osnovne, ki sem jo namestil kot modul (soundcore.o modul), nato sem
¹e preveril vse potrebne nastavitve za also (torej /etc/modules.d/sound ...) in
ko sem koèal z vsem sem ¹e z "amixer" unmute-al Center in PCM kanal in nato
poizkusil:

"aplay $KDEDIR/.../pop.wav " in ne dobim nobenega zvoka in nobenega sporoèila o
napaki! Nato sem poizkusil ¹e:

"artsd -a alsa" ki pa mi vrne:

"Error while initializing the sound driver:
unable to select 'alsa' style audio I/O"

Kaj bi lahko bilo narobe razen tega, da mogoèe nastavljam z napaènim modulom
(snd-intel8x0), ki se po opisu ne ujame èisto popolnoma z mojo zvoèno, vendar
bolj¹ega "pribli¾ka" nism na¹el??? Ali lahko kako la¾je/drugaèe uredim zvok kot
z ALSA-o???

hvala vnaprej,
lp miha